שאלות ותשובות

מידע ושימוש באתר אנטרדה

מה הוא אתר אנטרדה?

אנטרדה הינו אתר הפנאי המוביל לדרום ומרכז אמריקה, בו תוכלו למצוא ולהנות ממבחר גדול של ספקי אטרקציות, טרקים, טיולים ואקסטרים. האתר מרכז את הפעילויות המומלצות ביותר ומקשר אתכם ישירות לספקים, ללא עמלות ופערי תיווך מהלקוח. תוכלו להזמין פעילויות ללא תשלום מראש או בתשלום מקדמה בלבד ושארית התשלום בבית העסק.

למי מיועד האתר?

האתר מיועד ללקוחות המעוניינים להזמין טיולים, סיורים, אטרקציות, טרקים ועוד. לקוחות יכולים להזמין סיורים פרטיים או להצטרף לקבוצות קיימות ולחוות את הטיולים הכי שווים.

איך יוצרים איתנו קשר לקבלת מידע?

באפשרותכם לפנות אלינו בכל שאלה בכתובת המייל (כתובת מייל) או באמצעות לשונית צור קשר. מענה יתקבל במהלך יום העסקים או למחרת. לקבלת שירות לאחר הזמנה יש ליצור קשר עם הספק ופרטי הקשר שלו מצורפים להזמנה שלכם.

מי הם הספקים המופיעים באתר?

הספקים הם סוכנויות ומפעילות אטרקציות, טרקים ואקסטרים אשר הומלצו על ידי המטיילים מה שמבטיח לכם את הספקים הפופולרים והטובים ביותר.

למה להזמין דרך האתר ולא ישירות מול הספק?

ההזמנה דרך אנטרדה מהירה, פשוטה וקלה אונליין, המקשר בינך לבין הספק עם ביטחון לכסף שלך. הספקים מחוייבים לעמוד בסטנדרטים של שירות כתנאי להמשך פעילות באנטרדה. המחיר באתר זהה למחיר ישירות מול הספק.

איך אני מתאם הגעה או מברר פרטים מול הספק?

הפרטים המלאים של האטרקציה מופיעים באתר. במידה והזמנתם אטרקציה, פרטי הקשר של הספק יופיעו בפרטי ההזמנה לאחר הרכישה כך שתוכלו לתאם הגעה או לברר פרטים נוספים. אם יש לכם שאלות שאין להם מענה בעמוד האטרקציה טרם הרכישה, צרו איתנו קשר.

איך ומתי אני מקבל את הכרטיס שהזמנתי?

אישור ההזמנה ישלח אלייך באימייל וכן בווטסאפ בהתאם לפרטים שהזנת. בנוסף, ניתן לצפות בכרטיס באזור האישי באתר – הכרטיסים שלי.

האזור האישי

מהו האזור האישי וכיצד מתחברים אליו?

לאחר הרשמה באתר (באמצעות מייל או חשבון הגוגל שלכם) יווצר לכם חשבון אישי ובו ניתן לראות את כל הרכישות שבצעתם באתר וכן את הכרטיסים. כמו כן תוכלו לשנות או לבטל הזמנות באיזור האישי.

שכחתי סיסמא, איך ניתן לשחזר אותה?

ניתן לשחזר את הסיסמא ע"י כניסה לעמוד ל"אזור אישי" בתפריט האתר, וללחוץ על שכחתי סיסמה.

האם חובה להירשם לאזור האישי של אנטרדה בשביל להזמין?

ניתן להזמין כאורח באתר ללא הרשמה.

ביצוע הזמנה ותשלום

כיצד מזמינים אטרקציה?

בחרו את היעד בו תבקרו ועברו על רשימת האטרקציות ליעד. לחצו על האטרקציה הרצויה ובחרו את התאריך המבוקש, כמות המשתתפים והמשיכו להזמנה. לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו אישור הזמנה ופרטי יצירת הקשר לתיאום הגעה.

למה להזמין אונליין?

ראשית, אתם חוסכים זמן ומבטיחים את מקומכם באטרקציה. רוב הפעילויות מוגבלות במקום וזמן וזו דרך להבטיח את מקומכם. שנית, קיימת אפשרות ביטול חינם עד בד"כ 24-48 שעות לפני הטיול, כך שיש לכם את היכולת להתחרט. בהזמנות ללא אפשרות ביטול לא יינתן החזר כספי.

איך משלמים על האטרקציה?

ברוב האטרקציות מזמינים עכשיו ומשלמים אחר כך. לדוגמא אם בחרתם אטרקציה לעוד שבוע שניתן לבטל עד 24 שעות אזי עד 24 שעות לפני האטרקציה לא תחוייבו כלל. ברגע שחלון הזמנים לביטול הסתיים תשלמו מקדמה כפי שמופיע בפירוט התשלום ואת ההפרש בהתאם לתנאים הרשומים באטרקציה כאשר רובם מאפשרים תשלום בעת ההגעה לאטרקציה.

איך מבטלים את ההזמנה?

יש להכנס לאיזור האישי באתר - הכרטיסים שלי. שם תוכלו לראות את ההזמנות שלכם וכן לבטל אותם אם עוד לא עבר חלון זמן אפשרות הביטול. זמני הביטול הם ממועד האטרקציה בשעון מקומי.

האם האתר מאובטח?

כן, האתר מאובטח. סליקת האשראי מתבצעת ע"י ספקית סליקה מורשית המאושרת ע"י חברות האשראי.

מהם אמצעי התשלום? יש אפשרות לשלם במזומן?

אמצעי התשלום הינו באמצעות כרטיסי אשראי עבור תשלום המקדמה ושארית התשלום ישירות מול הספק במזומן או אמצעי התשלום שמקבל הספק.

תנאים והגבלות

מי אחראי לעסקה?

הספק הינו האחראי הבלעדי לעסקה. אתר אנטרדה הינו פלטפורמה לפרסום וקידום ספקים, טיולים ואטרקציות. אתר אנטרדה אינו אחראי על טיב השירות, האטרקציות, האיכות, התוכן או כל דבר אחר הקשור במימוש השירות. התכנים והתמונות בדפי הפרסום באחריות הספקים בלבד. ספק שאינו יעמוד ברמת שירות גבוהה ואיכות ההאטרקציה מסתכן בהסרה מהאתר מה שמבטיח בקרה על רמה גבוהה של השירות.

איך אני יודע מה תנאי העסקה?

בעמוד הספק מתפרסמים כלל תנאי העסקה בפירוט נרחב. יש לבחור את ההצעה המתאימה שם מפורטים תנאים מלאים והתניות נוספות אם קיימות. יש לקרוא בעיון את הכתוב באותיות הקטנות ולוודא שאכן ההצעה מתאימה לכם טרם ההזמנה. אם קיים ספק או חוסר בהירות לגבי תנאי העסקה, צרו איתנו קשר.

תוך כמה זמן אפשר לממש את הכרטיס?

כלל הכרטיסים באתר תקפים למועד הבחירה של הטיול לפי תאריך ושעה המתוכננת של הטיול. במידה ולא הגעתם לטיול מכל סיבה לא תתאפשר קבלת החזר כספי או/ו פיצוי או/ו החלפה למועד אחר. בחלק מהכרטיסים יתאפשר החלפה למועד אחד בתנאי שזה מצויין בתנאי האטרקציה.

חווית השימוש ופתרון בעיות

הזמנתי ספק דרככם והיה מעולה. איך ממליצים עליו?

איזה כיף לשמוע! הספק בהחלט ישמח אם תפרגנו לו על ידי הוספת המלצה בקהילות הטיולים השונות (לדוגמא: קהילות מוצילר). בשלב זה לא ניתן להשאיר דירוג באתר אולם אפשרות זאת בפיתוח ותתווסף בהמשך השנה, ניתן יהיה להיכנס לאזור האישי ולדרג את השירות.

הזמנתי ספק דרככם והתאכזבתי, מה ניתן לעשות?

נודה לכם מאוד אם תעבירו לנו פניה מנוסחת בצורה ברורה כך שנוכל לבדוק את העניין לעומקו ולטפל בו בכדי שלא תתרחש שוב בעתיד. הספק יעודכן כי התקבלה תלונה והמשך קבלת תלונות יוביל הסרתו מהאתר. בשלב זה לא ניתן להשאיר דירוג באתר אולם אפשרות זאת בפיתוח ותתווסף בהמשך השנה, ניתן יהיה להיכנס לאזור האישי ולדרג את השירות.

לא קיבלתי תמורה מלאה ואני מבקש החזר כספי?

נודה לכם מאוד אם תעבירו לנו פניה מנוסחת בצורה ברורה כך שנוכל לבדוק את העניין לעומקו ולטפל בו בכדי שלא תתרחש שוב בעתיד. ההחלטה אם לפצות אתכם או לבצע החזר כספי תלויה בספק בלבד והוא האחראי הבלעדי לטיב השירות. אנחנו כמובן נעזור ככל שנוכל מול הספק. הספק יעודכן כי המשך קבלת תלונות יוביל הסרתו מהאתר.